Przejdź do głównej zawartości

Jakie cytaty mnie motywują ?

Witam wszystkich .
Dzisiaj będzie post z cytatami jakie mnie motywują . Możecie sobie pomyśleć ,, cytaty do czego one mi potrzebne i tak mnie zmotywują ,, . Wiecie co ? Uważałam tak samo . Ale , jeżeli są to  odpowiednie cytaty czy nawet wasze myśli  bardzo wam to pomoże  w osiągnięciu waszego celu , jeżeli każdego dnia rano lub wieczorem będziecie czytać je na głoś a nawet w myślach  , zobaczycie jaka jest różnica .  Najlepiej będzie jeżeli wasze cytaty były w widocznym miejscu może to być miejsce nad biurkiem , łóżkiem nad lusterkiem gdzie tylko będziecie chcieli .Teraz przedstawię wam cytaty które mnie do tego motywują :


 Nasze szczęście zależy od nas samych.
Arystoteles

Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały Wszechświat działa potajemnie by udało Ci się to osiągnąć.
Paulo Coelho

Porażka nie czyni Cię przegranym. Czyni za to poddawanie się, godzenie się z nią i odmowa ponownego próbowania.
Richard Exely

Różnica między wygrywaniem i przegrywaniem zwykle tkwi w …niepoddawaniu się. –
Walt Disney

Porażka daje możliwość rozpoczęcia na nowo w sposób lepiej przemyślany.
Henry Ford

Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Napoleon Hill


Jeśli to, co robisz nie zbliża Cię do Twoich celów, oznacza to, że Cię od nich oddala.
Brian Tracy

Im dłużej pozostajesz w jednym miejscu, tym większą masz szansę na rozczarowanie.

Dzisiaj przychodzę z takim krótkim postem , mam nadziej że wam pomoże . 
Do zobaczenia i powodzenia :)

Komentarze

Popularne posty

Dlaczego mnie nie było ?

Witam wszystkich . Wiem , wiem dawno mnie nie było . Dlaczego mnie nie było ? Trochę się działo w moim życiu , były dobre i złe chwile . Niestety nie ćwiczyłam od długiego czasu , bo od grudnia . Nie ćwiczyłam ponieważ będę przechodzić operacjo zabieg , zrobił mi się odcisk na samym środku pięty . Wiecie że jest to najgorsze miejsce , ponieważ cały ciężar napina na piętę , nie mogę chodzić ani ćwiczyć . Muszę wam powiedzieć ze po takim długim czasie stęskniłam się za ćwiczeniach , nawet nie myślałam że się tak stanie . Zabieg będę miała 22 lutego , już nie długo i zamierzam od 1 marca powrócić do diety i ćwiczeń ( jeżeli wszystko będzie w porządku ) . Mam nadzieje że wy ćwiczyliście , zdrowo jedliście i że widzicie efekt . Możecie mi pisać w komentarzach albo jeszcze lepiej dawać zdjęci swojej  metamorfozy . Obiecałam sobie że od tego roku będe dodawała więcej postów , przynajmniej jeden na tydzień . Możecie mi napisać czy tak byście chcieli i o czym chcecie żebym pisała :) Do zobacz

Zaczynamy

Witam wszystkich . Może na początek opowiem coś o sobie . Na imię mam Julia mam 16 lat pochodzę ze Śląska . O czym będzie blog ? Będzie o ćwiczeniach , motywacji , co jem w ciągu dnia , od czasu do czasu będzie całkiem inna tematyka . Co mnie zachęciło do założenia bloga ? Otóż zmagam się z  nadwaga, jak to chyba każdy kto chce zacząć ćwiczyć podchodzi do odchudzania kilka naście razy , każdy zna te słowa ,, od nowego roku schudnę  ,, , ,, od owego roku zapiszę się na siłownie ,, co rok to samo a lata , miesiące  mijają . Sama znam jak to jest . Rok temu zmotywowałam się i w miesiąc schudłam 6 kg . Niestety byłam tak szczęśliwa że udało mi się ,że przestałam ćwiczyć , zdrowo zjeść  . Cały czas sobie mówiłam od jutra zacznę , i nic . Kto tak ma ?  Właśnie dlatego postanowiłam założyć bloga . Mam nadzieję że teraz będę walczyła póki nie osiągnę swojego wymarzonego celu :)  Będę się starała dodawać plany , jadłospisy na tydzień lub kilka dni . Mam nadzieje że nie jestem sama i kto